پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215333
استاندار:چهارمحال وبختياري مسير ترانزيت قاچاق کالا و مواد مخدر شده است
تاریخ انتشار : 1395/04/03 19:43:59
نمایش : 932
استاندار چهارمحال وبختياري با اشاره به توسعه راه ها و جاده هاي استان گفت: مسيرها ومحورهاي مواصلاتي استان به مسيرهاي ترانزيت قاچاق کالا و مواد مخدر تبديل شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار قاسم سليماني دشتکي روز چهارشنبه در آيين توديع و معارفه فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال وبختياري با حضور سردار اشتري، افزود: با توجه به توسعه راه ها ترانزيتي و افزايش ترانزيت قاچاق کالا و مواد مخدر ،راه اندازي ايستگاه ايست و بازرسي در گلوگاه هاي استان بسيار مهم است.
وي گفت: هم اکنون جاده شهرکرد، بروجن ، لردگان به عنوان يکي از مسيرهاي پرتردد و با بيشترين آمار کشفيات مواد مخدر و قاچاق کالاست که با راه اندازي پاسگاه و ايستگاه ايست و بازرسي در نقاط حساس از جمله پل قرح ، پاسگاه گوشکي ، سه راهي لبد بازفت به گردنه تاراز مهم است.
وي ميزان کشفيات مواد مخدر سال قبل در استان را بيش از يک تن عنوان کرد وگفت: اين ميزان در سه ماهه امسال بيش از 500کيلوگرم است.
سليماني دشتکي اظهار داشت: استان چهارمحال وبختياري هم اکنون يکي از استان هاي پاک در حوزه اعتياد است و همچنين ميزان طلاق نيز در استان از متوسط کشوري پايين تر است.
وي تجهيز ناوگان حمل و نقل نيروي انتظامي استان به خودروهاي کمک دار و همچنين خودروهاي گشت نامحسوس در استان را يکي از نيازهاي نيروي انتظامي استان برشمردو گفت: با توجه به کوهستاني و سخت گذر بودن جاده هاي استان اين خودروها کمک شاياني به ايجاد امنيت در استان مي کنند.
استاندار چهارمحال وبختياري گفت: هم اکنون محدود بودن دوربين هاي کنترل کننده محورهاي مواصلاتي از ديگر کمبودها و مشکلات استان است.
سليماني دشتکي با اشاره به اينکه استان چهارمحال وبختياري استاني امن و کم حاشيه در سطح کشور است افزود: اين امنيت مرهون تلاش نيروهاي نظامي، امنيتي، سپاه ، سربازان گمنام امام زمان(عج) و همچنين همدلي و همراهي مردم است.
وي به اتفاقات چند سال اخير از جمله تجمع اعتراض مردم به سريال سرزمين کهن، همچنين تجمع 15هزار نفري در زمينه آب و آتش سوزي زندان و تجمع به تخريب سردار اسعد بختياري اشاره کرد و گفت: نقش مديريتي نيروي انتظامي ، نظامي، امنيتي و سياسي استان بسيار ارزشمند بود که اين نيروها توانستند با درايت رويه نا امن استان را به محيطي امن و آرام تبديل کنند.
وي به ايجاد امنيت در انتخابات اين دوره مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري از سوي نيروي انتظامي اشاره کرد و گفت: اين دوره از انتخابات اين استان با همکاري نيروهاي نظامي و امنيتي کمترين تخلفات انتخاباتي را داشت.
وي در ادامه به موفقيتهاي نيروي انتظامي در سال گذشته در زمينه کاهش 54درصدي انواع سرقت ، کاهش 42درصدي وقوع قتل ،کاهش آمار سرقت مسلحانه، کاهش 35درصدي تجاوز به عنف، کاهش جعل اسناد دولتي و همچنين افزايش کشف مشروبات الکلي ، افزايش 47درصدي کشف کالاي قاجاق و همچنين افزايش کشفيات مواد مخدر و دستگيري قاچاقچيان اشاره کرد.
نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال وبختياري نيز ، با اشاره به اهميت فعاليت نيروهاي نظامي و انتظامي استان در ايجاد امنيت استان تقدير کرد وگفت: با فعاليت شبانه روزي نيروهاي نظامي و انتظامي و همچنين همدلي و همراهي بين مردم و مسوولان ،به انصاف شاهد هستيم که در عرصه هاي مختلف در جاي جاي تلاش کرده و امينت حاکم است.
حجت الاسلام محمد علي نکونام در اين آيين افزود: ماموران نظامي و انتظامي و امنيتي استان در تمام عرصه هاي مقاوم ايستادند و با ايثارگري و فداکاري و با توان از کيان نظام جمهوري اسلامي دفاع کردند و اين امر همجنان ادامه خواهد داشت.
وي با تشکر از نيرويهاي نظام وانتظامي وامنيتي استان و مجموعه تلاشگراني که در امنيت استان نقش آفريني دارند ،اظهار داشت: در استان همدلي و همراهي خوبي وجود دارد که امنيت حاصل در استان محصول تلاش تلاشگران و همدلي و همراهي است.
فرمانده سابق نيروي انتظامي چهارمحال وبختياري نيز به بحران هاي اجتماعي که در سال هاي گذشته در استان رخ داده اشاره کرد وگفت: با مديريت صحيح و همچنين درايت ماموران نظامي و امنيتي اين بحران ها به خوبي پشت سر گذاشته شد.
سردار نورعلي ياري به اجراي طرح ارتقاء امنيت اخلاقي و اجتماعي در استان اشاره کرد وگفت: اجراي اين طرح از سوي مردم و مسوولان مورد استقبال قرار گرفته است.
وي با بيان اينکه چهارمحال وبختياري استاني پاک است افزود: پاک نگهداشتن استان و کاهش آسيبهاي که وجود دارد در سرلوحه فعاليت نيروهاي نظامي و انتظامي قراردارد.
به گزارش ايرنا ،در آيين توديع و معارفه فرمانده انتظامي چهارمحال وبختياري با حضور فرمانده نيروي انتظامي کشور از زحمات سه ساله سردار نورعلي ياري تقدير و سردار سرتيپ دوم پاسدار غلامعباس غلامزاده به عنوان فرمانده انتظامي چهارمحال وبختياري معرفي شد.
سردار سرتيپ دوم پاسدار غلامعباس غلامزاده پيش از اين فرمانده نيروي انتظامي استان کهگلويه و بوير احمد بوده است.

منبع:ايرنا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html